...

Säästev innovatsioon

 

LEVC kasutab tehnoloogiat, mis on kasutusel lennundus- ja motosporditööstuses. Esmaklassiline tehnoloogia tagab kõrgetasemelise vastupidavuse, kaalu ja eluea.

...

Alumiinium-monokokist kere

Erinevalt tavalistest sõidukitest, mis on valmistatud terasest, on LEVC-i sõidukid ehitatud anodeeritud alumiinium-monokokk plokile.

...
...
...

Alumiiniumkomponendid on ühendatud äärmiselt tugeva kuumkinnitusega liimiga. Liim tahkub, kui konstruktsiooni kuumutatakse 180 kraadi juures 20 minutit. Pärast seda muutub liim kivikõvaks, muutes raami ühtseks, märkimisväärselt jäigaks konstruktsiooniks.

Protsess annab sõidukile vastupidavuse, tagades sidusad ja tugevad ühendused, mis on rohkem kui kaks korda tugevamad kui tavaline keevitus.

...

Tugevam ja kergem

Vaid 370 kg kaaluv kerekonstruktsioon ühendab tõhusalt suure väändejäikuse ja kerge konstruktsiooni.

See on ligikaudu 30% kergem kui samaväärne teraskonstruktsioon, mis tähendab olulist kokkuhoidu kaalu arvelt võrreldes tavalise teraskere ja -raamiga.

Pikk eluiga

Alumiinium suudab absorbeerida kaks korda rohkem kokkupõrkeenergiat kui pehme teras ning kõik alumiiniumist komponendid on korrosioonikindluse suurendamiseks anodeeritud.

VN5 kestab kaks korda kauem kui tavaline kaubik ja see annab sõidukile suurepärase jääkväärtuse.

Kogu raam on valmistatud taaskasutatud materjalidest, mis suurendab veelgi tootesarja keskkonnasõbralikkust.

...

Lehtvormitud komposiitdetailid

LEVC-i detailid on esmakordselt tarbesõidukite sektoris valmistatud vastupidavast SMC-materjalist, mis on kergem, painduvam ja vastupidavam kergete mõlkide ja löökide suhtes.

Tugev väliskonstruktsioon tagab omakorda, et kokkupõrke korral on sisekomponentide kahjustumine vähem tõenäoline.

...

Kiirem ja lihtsam remont

LEVC-i detailid on vastupidavad ning neid saab vajadusel kiiresti ja lihtsalt parandada.

Kokkupõrke korral saab kaasaskantava mõõtesüsteemi abil kiiresti kontrollida, kas kahjustus on puhtalt kosmeetiline või on kahjustatud alusstruktuur.

Kõige tõenäolisemalt kannatada saavad detailid – näiteks kaitserauad ja tagumised küljepaneelid – on kinnitatud poltidega, mis tähendab, et neid saab kiiresti ja lihtsalt asendada ning parandada.

Päring