...

Alati tööks valmis

 

VN5 on professionaalne sõiduk, mis töötab sama kõvasti kui selle kasutaja. Väheneb seisakuaeg ja suureneb praktiline väärtus sõidukipargi ja ettevõtete jaoks.

Päring   

Töötab kogu päeva

 

Üle 103 km heitmevabalt* ja kogu päeva jooksul 513 km pikendatud sõiduulatusega sõites pole VN5-ga vajadust sõitu katkestada või sõidukit vahetada.

...

Suurepärane laadimisvõimekus

Juhtidel pole vaja tunda muret lähima sobiva laadimispunkti ja “õige” laadija leidmise pärast, hoides sedasi kokku kallist tööaega. Laiendatud sõiduulatus ja väga hea laadimisvõimekus tagavad kindla valmisoleku igaks sõiduks.

MARK/MUDEL LAADIMISTÜÜP
LEVC VN5 Tüüp 2 / CCS, Chademo
Citroen e-Dispatch Tüüp 2 / CCS
Ford Transit Custom Tüüp 2 / CCS
Mercedes eVito Tüüp 2 / CCS
Peugeot e-Expert Tüüp 2 / CCS
Toyota e-Proace Tüüp 2 / CCS
Vauxhall Vivaro-e Tüüp 2 / CCS
VW e-Transporter Tüüp 2 / CCS
...

Valikuvõimalused

VN5 paindlik laadimistehnoloogia võimaldab kasutada erinevaid pistikupesasid ja laadimiskiirusi nii kodus kui avalikes laadmisjaamades.

Öine laadimine kolmepoolse koduse pistikupesa, vahelduvvoolu kiirlaadimise ja alalisvoolu kiirlaadimisega tagavad maksimaalse paindlikkuse kiiruse, kulude ja mugavuse vahel.

...

Kiiresti teele tagasi

Kui iga minut on oluline, saab akut kiirlaadida 0-100%-ni umbes 30 minutiga.

Alternatiivina, kuid aeglasemalt saab laadida öösiti, mil madalamad tariifid tagavad suurema säästlikkuse

...

Rohkem tööaega, vähem seisakuid

Esmakordselt valmistatud alumiinium-monokokk ja lehtvormitud komposiitpaneelidega VN5 on vastupidavam mõlkidele ja korrosioonile. Kuna mootoril on vähem liikuvaid osasid, on ka vähem kulumist.

See omakorda tähendab, et hooldusele kulub vähem aega ja raha ning rohkem on efektiivset tööaega. VN5-l on 40 250 km pikkune hooldusintervall, ulatuslik 5-aastane või 240 000 km pikkune sõiduki garantii ja 8-aastane 240 000 km pikkune akugarantii.

*Pure EV läbisõit 103 km, Pure EV City 122 km (WLTP, oktoober 2020). Need arvud ei pruugi kajastada tegelikke sõidutulemusi, mis sõltuvad mitmetest teguritest, sealhulgas pärast registreerimist paigaldatud lisaseadmetest, ilmastikust, sõidustiilist ja sõiduki koormusest.