LEVC-i sõidukitega on navigeerimine tiheda liiklusega linnatänavatel ja maanteedel turvaline ja lihtne.
Tuuleklaasile paigaldatud andurid jälgivad teekattemärgistust ja kui sõiduk hakkab ilma märguandeta oma sõidurajalt kõrvale kalduma, antakse juhile võimaliku kokkupõrke vältimiseks hoiatus.
Andurid aitavad tuvastada võimalikke teel olevaid ohte. Kokkupõrkeohu tuvastamisel annab hoiatussüsteem sellest märku helisignaali ja keskekraanil kuvatava sõnumiga.
Kui juht ei reageeri ning kokkupõrge on tõenäoline, rakendab automaatne hädapidurdussüsteem kokkupõrke vältimiseks automaatselt pidureid. Süsteem reageerib lisaks sõidukitele ka jalakäijatele ja jalgratturitele.
Liiklusmärkidel olevat teavet ja juhiseid saab vaadata ka armatuurlaualt. Kui liiklusmärgituvastus on aktiveeritud, ajakohastab see vastavalt ka kiiruspiirikut, kui see on kasutusel.
TX ja VN5 on varustatud kõigi kaasaegsete stabiilsus- ja pidurisüsteemidega, sealhulgas elektroonilise stabiilsuskontrolli, blokeerimisvastase pidurisüsteemi ja hädapidurdusabiga.
Elektrooniline stabiilsuskontroll pidurdab iga ratast eraldi, et korrigeerida libisemist ja hoida sõidukit ettenähtud suunas liikumas.
Blokeerimisvastane pidurisüsteem takistab sõiduki üle kontrolli kaotamist, rakendades maksimaalset võimalikku pidurdusjõudu, ilma et ratas lukustuks ja libiseks.
Hädapidurdusabi tunneb ära hädaolukorra ja võimendab automaatselt juhipoolset pidurdamist, et saavutada maksimaalne pidurdusjõud.
Standardvarustusse kuuluvad tagumised parkimisandurid annavad tagurdamisel helisignaali ja visuaalse hoiatuse, mis hoiatab juhti, kui ohtlik objekt on liiga lähedal. Kui sellele ei reageerita, rakendatakse kokkupõrke vältimiseks autonoomset pidurdamist.
Lisavarustusena on saadaval tagurduskaamera, mis kuvab värvilisel keskekraanil autost tahapoole jäävaid objekte.
Juhti kaitseb suur 60-liitrine eesmine turvapadi, mis pehmendab lööke vastu pead ja rindkeret, ning 15-liitrine külgmine turvapadi.
Kaks täispikkuses turvakardinat katavad salongi, et kaitsta reisijate pead ja ülakeha.
Kõik turvapadjad täituvad vaid 30 millisekundiga.
Nõlvaltstardiabi muudab kallakult sõidu alustamise lihtsaks. Keset kallakut peatudes rakendab süsteem automaatselt pidureid ning vajutades gaasipedaali, vabastab see pidurid ning sõiduk liigub sujuvalt paigalt.
Automaatsed esituled tagavad juhile alati täieliku nähtavuse, sest isekohanduv süsteem hoiab esituled olenemata sõiduki asendist allapoole suunatuna. Eredad madala energiakuluga LED-tuled kestavad kogu sõiduki eluea.
Püsikiirusehoidja võimaldab olemasolevat kiirust vaevata säilitada ning kiirusepiirangu funktsioon takistab juhuslikku kiiruseületamist eelseadistatud kiirusest.
Jäik alumiiniumist kere ja komposiitmaterjalidest välisdetailid tagavad turvalisuse kõigile autosviibijatele, neelates kaks korda rohkem löögienergiat kui terasest autokere.